Organisaties gebruiken verschillende applicaties om te communiceren en om samen te werken. Niet alleen met collega’s, maar ook met klanten, leveranciers en dus veelal externe gebruikers. Deze applicaties werken vaak niet goed met elkaar samen, voldoen niet aan het geldende informatiebeveiligingsbeleid en zijn vaak niet gemaakt om productief in samen te kunnen werken. Tijd voor verandering!
Hét startpunt van de dag voor iedere medewerker
Company Connect is onze totaaloplossing gebaseerd op jarenlange ervaring, waarmee we veilig en compliant samenwerken met interne en externe gebruikers faciliteren. Een totaalpakket van slimme apps, en een intelligente chatbot, zorgt voor een versnelde implementatie van jouw gepersonaliseerd communicatieportaal & samenwerkingsomgeving.
Company Connect zorgt voor één geïntegreerde, moderne werkplek in de Cloud op basis van Office 365. Hiervoor gebruiken wij de Moderne User Interface en diverse handige InSpark Apps, waarmee samenwerking en communicatie wordt bevorderd. Op deze manier ontstaat er geen onnodig of langdurig maatwerk, geen extra licenties en geen afhankelijkheid van leveranciers (lock-in), maar ben je als organisatie wél perfect voorbereid op de toekomst.
Binnen Company Connect is informatie extra snel en makkelijk te vinden, heb je direct toegang tot primaire werkomgevingen via single sign-on (binnen en buiten Microsoft 365) en hebben medewerkers device- en locatie onafhankelijke toegang. Om de adoptie van al deze technologieën te ondersteunen, leveren we dashboards met inzichten. Hiermee wordt het gedrag van medewerkers op een anonieme maar nuttige wijze inzichtelijk gemaakt.
Company Connect is méér dan een intranet out-of-the-box en haalt het beste uit Office 365 naar boven, zonder beperkingen.
Wat levert Company Connect je op?
- Een gepersonaliseerd en modern intranet inclusief digitale assistent gefaciliteerd door Microsoft Teams & SharePoint.
- Startpunt voor alle medewerkers die uitnodigt voor een efficiënte & optimale samenwerking.
- Modern & cloud native technologie, gebaseerd op aanbevelingen van Microsoft en InSpark.
- Governance, security & compliance ondergebracht in een standaard inrichting (Informatie Architectuur).
- Snel en eenvoudig geïmplementeerd in iedere Office 365 omgeving, en ook weer eenvoudig uit te faseren zonder verlies van informatie.
-
Gebruik van ons intelligent chatbot platform waarmee medewerkers worden voorzien van een persoonlijke digitale assistent.
- Maximale adoptie van digitaal samenwerken door inzichten in het gebruik van medewerkers.
- Op een veilige & compliant wijze toegang tot je informatie vanaf elk device en op elke locatie.
- Geen vendor lock-in met hoge terugkerende licentiekosten.